La campanya Llibreries Obertes obté una molt bona acollida entre el sector

“En moments excepcionals, calen idees excepcionals”. Així va definir Joan Carles Girbés, director editorial de Som*, la campanya #LlibreriesObertes, que aquest dilluns 23 de març s’ha posat en marxa després de ser presentada en una roda de premsa virtual seguida per una quinzena de periodistes. En properes entrades al blog us explicarem com han narrat la campanya els diferents mitjans de comunicació. 

La campanya, que té com a objectiu de donar suport a la xarxa de llibreries del nostre país a través de la venda anticipada de llibres, ha tingut també una molt bona acollida entre lectors/es, llibreries, editorials, biblioteques, entitats, institucions, món cooperatiu, etc. Molts d’aquests actors han fet arribar el seu suport i adhesió a la campanya a través de Twitter, animant així la societat a comprar llibres. 

Entre aquests actors s’hi troben llibreries com La Carbonera, La Tribu, La Ciutat Invisible i Rata Corner, entre moltes d’altres; editorials com Males Herbes, Periscopi, L’Altra Editorial i Editorial Anagrama; l’Associació Escriptors en Llengua Catalana (AELC), el Gremi de Llibreters de Catalunya o l’Institut Ramon Llull, i representants del panorama literari com Izaskun Arretxe, Iolanda Batallé, Carlota Gurt o Bel Olid.

2020, alguns drets reservats per Som i Mortensen.